Frågestunds svar del 2

14 Januari 2013 - 18:47
 
Här kommer del 2 på svaren av frågestunden.
 
Postat av: Sofia

Hadde du något nyårslöfte? Isåfall, vadå? Ja, äta så lite godis som möjligt och träna mer och få en sundare kropp.

Dina allra bästa vänner är? Se svaren i del 1. 

Oskuld? Om inte, vem tog den? Erik? Ingenting som kommer skrivas här. 

Vad är det högsta du hoppat med Lennart? 135cm

Postat av: Ida k

Hur gick det på dina/din FÖRSTA MSVA/B? Har inte ens hoppat det än.

Hur gick det din först LC? Kommer inte ihåg.

Om du fick ändra färg på din häst vad skulle den då ha?  Gråskimmel eller palomino

Din allra bästa vän som står dig närmast? Ingen står mig så nära som jag kanske önskar att någon gjorde.

Vem finns alltid för dig av dina vänner? Erik.

Pojkvän eller dina vänner? On man tänker framtiden? Pojkvän, ser en strörre framtid med Erik än med mina vänner. Erik är mannen med stort M !

Linje på gymnasium? NA.

Skulle du vilja haft en B ponny? Nej, jag hade foderponnys under "b-ponny tiden".

3 önskningar vad skulle det då va?  Bli miljonär, Få flytta till går och få vara tillsammans med Erik livet ut.

Bästa låten? se svaren från del 1 

Bästa filmen? se svaren från del 1


Älskar din blogg!

Postat av: Jaqueline

Gillar du araber? Ja men ingen häst jag vill ha själv

Hur skulle du förklara mig och Eira ihop?  Ni passar - humöret ;)

Din högsta önskan JUST NU! Få en storhäst som kommer ta mig upp i de allra hösta klasserna och på så sätt bli "känd".

Bästa tävlingen du gjort?  Fryksdalen och Vingåker.

När ska Lennart säljas? När vår tid är ute

Vad letar du efter då för ryttare? Krav?  En liten ryttare som ska vara sjukt duktig på sin sak och fatta vad det innebär att ha en sådan ponny som Lennart.

Postat av: Wilma

Vart ska du tävla först 2013? Filipstads rk.

Hur gammal är Lennart? 12

Hur högt hade han tävlat innan du köpte honom? LA

Har du kvalat MSVB ? Om inte,hur många nollor har ni kvar? 2 nollor kvar

Ska du sälja Lennart nån gång? Ja

Postat av: Katrin Skoog

Vad har du för planer med Lennart? Se nedan

Mål med lennart 2013? Ha kul och kvala MSV B

Mål med dig själv 2013 'vad som helst'? Få sundare kropp och börja träna

favorit julklappen? Jw tröjan

Favorit godis? Choklad

Bästa inköpet 2013? Mitt nya schabrak.

 

 
 

Kommentera här nere:
Postat av: Anonym

Vad gör du om Erik och du gör slut då? Även om ni kanske inte gör det. Men det kan ju hända vem som helst. Tänker du på vad du kommer ja kvar längst när det väl händer ngt? Eller är det bara just nu som Erik är allt för dig för att han är din kille?

2013-01-14 @ 19:06:40
Postat av: Jaqueline

Haha humöret... Lugn nu ;-) Pay back like à bitch ;-)

1. Kommer bog Erik och Lovisa inte göra slut.
För det 2. Så har hon kvar sina vänner ovasätt vad. Iallafall mig.

2013-01-14 @ 19:08:13
Postat av: Anonym

Så gå och va avundsjuk någon annanstans

2013-01-14 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: