Mitt 2014

07 Januari 2014 - 12:44
Tror inte att mitt 2014 kommer bli lika bra som 2013, men ska ge det en chans i alla fall. Har i alla fall några speciella tillfällen jag väntar på, detta är första halvåret:
 
  • ♥ 16 jan, får börja skritta Cournette.
  • ♥ 21 jan, Erik fyller 18år.
  • ♥ 27 feb, Göteborg horse show - Ska dit på 1 dag med Mamma.
  • ♥ 23 mars, Sälen.
  • ♥ 18 april, påsklov - ev. utomlands.
  • ♥ I slutet av Maj - utbytesresa till Ungern!
  • ♥ 13 juni - Sommarlov.
  • ♥ 15 juli - 17år!
Jag hoppas verkligen på att få träffa många nya människor och få nya vänner! Sedan hoppas jag av hela mitt hjärta att Cournette blir 100% återställd så vi får ett "normalt" tävlingsår 2015. Hennes år kommer bestå av att sättas igång för att hålla, komma igång och rida ordentligt och kunna starta lite dressyr. Hoppas att jag orkar med allt detta. Sedan hoppas jag även att skolan inte tar kål på mig hehe. Önska mig ett bra år!
 

Kommentera här nere:
Postat av: Rebecka Karlsson

Vi ses i GBG! Och hoppas att pållen blir frisk ordentligt nu, de är du värd. Vi ska lyckas med våra fina unghästar Lovisa!
kram<3

Svar: Åh vad kul! Då får du tvinga fram mig till Johanna och Linn haha :) Ja vi får hålla alla tummar, kramis! <3
Lovisa Andersson

2014-01-07 @ 13:03:11 / http://justjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: