Kortvecka

11 Maj 2015 - 07:35
För en gångs skulle är det väldigt skönt all helgen är över, har varit extremt stressigt.. 

Träningen i lördags gick HUR bra som helst. Börjar verkligen få koll på bakbenen och bogarna nu! Det är blir riktigt svårt att sitta still när damen lägger fram det stora stegen. Jäklar vad luftig hon blir! Även Anna var riktigt nöjd med både mig och speciellt Cournette. 
Söndag jobbade jag själv och det var en upplevelse haha, jävlar vad jag fick slita. Äventyret på kvällen gick över förväntan och ni ska få ta del av det beroende på ett beslut som tas i veckan! Can't Wait ;)

Idag är det halkbana som gäller och det ska bli spännande haha.. Sedan går jag bara tisdag och onsdag till veckan sen är det lååånghelg :D

Min fina <3

Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: