Solen skiner

15 Maj 2015 - 09:22
och jag känner på mig att detta kommer bli en bra dag! Ska alldeles strax ta mig en promenad med Gerry. Sedan blir det en tur till stallet för att fixa allt samt skutta lite på Curre. I onsdags gick hon ett ordentligt konditions pass och igår skrittade vi ut på en längre tur. Små skutt idag, markarbete imorgon och söndag vet jag inte, beror på när vi ska köra henne till Fredrik. Hon ska vara där nu i 10 dagar och så ska jag åka dit och rida med jämna mellanrum. Mest för att få hjälp på traven dels för att Fredrik åker till Tyskland efter SM och är där tills Falsterbo i sommar, så kommer inte kunna träna för honom på jättelänge. Så vi passar på att ta så mycket hjälp som möjligt innan han åker och detta var en bra lösning. Ska bli så kul och se vad jag får ut av det! :D
 
 
Bild från när hon var 4.

Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: