Äventyr

23 Januari 2014 - 07:09
Ja, vad var det jag gjorde igår? Jo, jag var till Jarle och tränade!! Fick hoppa ponny igen som Jag inte gjort på 5-6 månader, fatta vad kul det var! :D 
Det var mamma som var så snäll och fixade detta eftersom jag vill hålls igång min ridning och framförallt hoppning. Så nu framöver kommer jag åka dit 1gång i vecka för att hoppa olika ponnyer/hästar hos honom. 

Ponnyn jag red igår var ingen mindre än Coolaney Gold. Honom har jag och Lennart tävlat massvis emot, mest i början av våra år. Han är iallafall en D-ponny på 148cm och har tävlat upp till LA. Verkligen jätterolig att rida! Pigg ponny som tar för sig och ligger på emot hindren. Var som en modig Lennart, jättelika verkligen - var lite som att komma hem.




Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: