Lotteri hästen

16 Januari 2014 - 15:43
460x290-Pensylvania
(foto: Krister Lindh)
 
"Pennsylvania är efter den danske hingsten Peking 952343 undan stoet Destiny och sedan Don Schufro- Stanford. Hon har visats på fölbedömning, 3-årstest samt kvalitetsbedömning.

Hon är 167 cm i mankhöjd. Hon bedöms vara en feminin välutvecklad häst med djup välliggande bog, lång öppen ländrygg med ett välformat kors. Rörelserna är rena och vägvinnande. Betyg 8,7,8,8,8,7,7,7. 46 poäng som gångartshäst, 44 som hopptalang.

Ridmässigt är hon lugn och stabil med ett bra temperament. 2011 betäcktes hon med gångartshingsten Ampere 1225 och 2012 föddes stofölet Adele."

Själv tycker jag att det är en fin häst, ingen jag skulle välja att köpa - man vann jag henne skulle jag inte tacka nej haha :) Läste även om övriga priser i lotteriet och insåg att jag lär köpa ett par lotter!


Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: