Vinterdag

11 Januari 2014 - 15:38
Idag är en riktig vinterdag, som jag väntat. Kom ju redan lite snö igår med nu är det över 1dm. Åt frukost direkt när jag vaknade och åkte till stallet efter det. Fick hem aggregatet i förrgår så nu dock skruttan äntligen gå ut igen! Var jätte mysigt och gå skogen, vi såg även tre rådjur men Cournette förblev lugn ändå :)

Men nu har jag gjort mig i ordning och är på väg till Karlstad. Ska på Färjestad-Leksand med pappa, morbror och Erik - mycket trevligt. Mina grejer jag beställde från hööks har äntligen kommit också. Nu väntar jag bara på ridskor och domänen ;)






Kommentera här nere:
Postat av: Matilda 17 år och rullstolsburen

Så söt häst :3

Svar: Tack!! Visst är hon :')
Lovisa Andersson

2014-01-13 @ 19:33:18 / http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: