En annan men ändå samma

23 April 2015 - 17:30
OJ, tårarna rinner ned för min kinder. Jag trodde ALDRIG att någon kunde sätt ord på det Linn just skrev. Trodde aldrig att någon skulle förstå detta och se det ur samma synvinkel som mig. När min älskade Cournette skadades tappade jag helt ärligt livslusten för ett tag, för att sedan påminnas av att jag gör inte detta utav någon annan anledning än att jag älskar henne, hästar. Skadan som turligt nog "bara" var en senskada har nu läkt och jag är lyckligare än någonsin att få ha min häst kvar. Nog för att vi snart ska debutera 120, men ibland är det bättre att ta en lååång skrittur och bara vara bästa vänner tillsammans.

http://linnolsson.se/?p=33263
 
 

Kommentera här nere:
Postat av: Josefin Strömberg

Du får gärna berätta mer om hennes senskada! Har för 6 månader köpt tillbak min häst efter två år ifrån varandra. Hon har haft en senskada på djupa böjsenan sommaren 2014, nu är vi på väg tillbak. Men jag älskar att höra andras berättelser som vart/är i samma sits :) Du får gärna maila mig :)

Svar: Du har en mail i din inkorg inom kort! :)
Lovisa Andersson

2015-04-23 @ 18:43:05 / http://jsdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: