Mina tävlingsoutfits

25 Januari 2015 - 08:46
Fick en fråga om jag inte kunde göra ett inlägg med bilder på tävlingsset och respektive kavaj, självklart tänker jag göra det. Att match och plocka med det är det bästa jag vet, det bästa med och tävla faktiskt! Det som behövs investeras i nu är några pannband och nya enfärgade luvor.Här nedan får ni mina favorit set:
 
 Animo larissa // HL equipment // pärlpannband
 Imperial riding // Glen gordon // guld pannband
 
Imperial riding // Equiline Octagon, egen designat // rosa pannband
Animo lasal // Equiline Octagon, flag Collection // silvrigt pannband
 Animo lasal // Cristina sport. egen designat // royalblått pannband
  Animo lasal // Cristina sport. egen designat // Guld pannband
 
Se min tävlingsplanering för 2015 HÄR !

Kommentera här nere:
Postat av: Katta

Snygga!

Svar: Tack!! :)
Lovisa Andersson

2015-01-26 @ 10:56:45 / http://mekatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: