Film från Kumla

06 Maj 2015 - 11:42
Har nu lagt upp alla filmer som finns på mig och Cournette på min youtube kanal, så jag tänkte börja med att lägga upp filmen från helgen! HÄR hittar ni resten av filmerna.
 
 

Kommentera här nere:
Postat av: Anonym

Inte funderat på annat bett? Tänkte eftersom hon drar in huvet så mkt

Svar: Rider endast tillfälligt på detta bett eftersom hon är stark på hinder. Känns mer elakt att sitta och slita/dra på ett milt bett än att kunna sita men en snäll och stabil hand på ett lite starkare bett. Det som du ser som drar "in" huvet är mer drar ner. Pelham är ett hävstångs bett och tyvärr är den en av bieffekterna, så jag jobbar extremt mycket på att komma till en högre form på bettet. Cournette trivs mycket bra på sitt tvådelade pelham och så länge det funka och tills jag kan övergå till ett tre eller två delat igen kommer hon gå på det.
Lovisa Andersson

2015-05-06 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: