Trivs med mitt liv

12 Maj 2015 - 21:58
Livet flyter på just nu. Känns så härligt. Sommaren är på väg och jag börjar se ljuset i tunneln. Om exakt en månad sitter jag förhoppningsvis här hemma på altan, äter grillat med trevliga människor efter en lyckad tävlingsdag med 120 debut. Jag längtar så. Om 1 månad och någon dag är jag 18år och sitter förhoppningsvis på ett körkort. Tills dess har jag förhoppningsvis kämpat mig igenom det sista som är kvar i skolan. Förhoppningsvis, har jag hunnit uppfyllt en stor dröm. En dröm som förhoppningsvis går i lås till veckan, vad det är får ni veta då men jag kan säga att det är stort. För mig är det en lättnad, en lycka och ett hopp för framtiden. Jag orkar inte vänta, är så nevös, spänd och fylld med förhoppningar. Jag är lycklig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: