Stolt

02 April 2013 - 12:03
Kan inte säga annat än att jag är super stolt över min prinsessa! En riktigt bra runda och det känns väldigt lovande inför framtiden. Det är just vad denna runda bygger på. Stolt, stolt, stolt.
 

Kommentera här nere:
Postat av: Amelia

Varför travar du ibland mot hindrena? :o

Svar: För att hon bara är 4åt och behöver tid till att kunna lära sig, få titta på allt och kunna ta alla intryck på en och samma gång. Dessutom är det inte snabbast som vinner utan rosett vid felfri på pay and jump och det blir bara fel om man hetsar med en unghäst, det ska göras lugnt och bygga för framtiden.
Lovisa Andersson

2013-04-02 @ 12:45:49 / http://nattstad.se/jumpsstarss
Postat av: Evelina

Såg jätte bra ut för att vara första gången och allt är nytt för henne. De där kommer nog bli bra i framtiden ska du se! :)

Svar: Tack! Ja det tror jag med det kommer bli :)
Lovisa Andersson

2013-04-02 @ 13:05:28
Postat av: Anonym

Hej!
Vad fint det såg ut! :) Jag har Naomi, hennes syster och måste säga att det syns att dem är syskon. Hoppas det går bra :)

Svar: Tack, har endast sett Naomi när hon var yngre så kommer inte ihåg så mycket men det är de säkert :) Tack ja de gör det :)
Lovisa Andersson

2013-04-22 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: