Bilder

02 Januari 2013 - 20:54
Här får ni bilder på grejerna jag köpte idag.
Det är inte de bästa men får duga. Schabraket har jag skulle matcha med mitt turkosa swarovski pannband :D Hackamoret passade jätte bra och han tyckte om det mer än de andra jag ridit på :)
 

Kommentera här nere:
Postat av: Emelie

Sjukt fina saker och en jätte fin blogg! Kika gärna in på min :) Kram

Svar: Tack! :)
Lovisa Andersson

2013-01-03 @ 01:33:17 / http://eemeliealm.blogg.se
Postat av: Hanna

Fanns det hackamore i brunt?
Jag har bara i svart men min utrustning är ju brun... :)
Svara gärna i ett inlägg. Din blogg är as bra kramar <3

Svar: Ja det fanns i brunt :)
Lovisa Andersson

2013-01-05 @ 22:40:11
Postat av: Hanna

Och va det bra rea där på schabrak osv???

Svar: Var lite rea på schabrak :) inte så mycket dock :(
Lovisa Andersson

2013-01-05 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: