Full fart..

15 Januari 2014 - 22:31
Spar tid! Denna onsdag har verkligen gått i racerfart. Vart i skolan, (hade inställd SV, tacka gud för det) vart hem och ätit och vart i stallet. Känns som dagen har gått jätte fort även och det har vart tröttigt och drygt på alla dumma samhälls lektioner. Pollan var i alla fall snäll idag, lunkar på så lugnt, fint och  mycket nöjt i sadel och träns.
 
OCH I MORRN SMÄLLER DET! Då ska jag äntligen få sitta på min älskade hästs rygg efter FYRA j***vla månader. Hoho vad kul det ska bli!! Ska skritta ut massor nu de närmaste 5 veckorna innan åter besöket. Vilket jag faktiskt längtar till? Konstigt kanske, men så är det. Hennes ben ser så SÅ himla BRA nu!
 
Måtte min lilla prinsessa bli 100 igen, vi ska glänsa vi också.
 
 
Skänker även en extra tanke till Bästa Anna idag, R.I.P <3
 
 
 

Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: