Lång "sovmorgon".

09 Januari 2014 - 13:13
Hade sovmorgon till tio idag, vad jag visste. När jag kom till skolan visade det sig att tyskalärare var sjuk, och att alla som var färdiga med allt fick "inställt". Jaha, bara och gå hem igen då (jag har 2 min promenad avstånd till skolan). Så jag har hängt lite tvätt, bytt lakan i sängen, gått en sväng med hunden, pluggat lite och , slappa. Börjar halv två och då är det matte som gäller.

Efter skolan blir det käka, äta en bulle och åka till stallet. Ska rida Kalle idag igen (som jag red igår), även gå med Cournette, i 20 min! Kalle tänkte jag hoppa serien som står framme i ridhuset, även rabbla på med galoppfattningarna som inte riktigt sitter. Han är 5 ( 6 kanske?) år och ligger lite efter. Har ridit honom sen i slutet av november och han har gjort stora framsteg sedan dess, kul :)

Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: