Effektiv

28 April 2015 - 22:46
Herregud vad mycket man hinner med och göra nu när det inte blir mörkt vid halv 4 längre. Idag har jag hunnit att städa hemma, vart i skolan, ätit (viktigt hehe), körlektion på körskolan, vart hos curre, fotbollsträning och gått en sväng på kvällsöppet i stan. Puh, va en hel del?! Så himla skönt att få lägga sig i sängen!

Curre hade vilodag så jag passade på att ta fram repgrimman och ledrepet. Tränade på mycket basic men även på ett litet problem vi har. Tar jag mig i kragen och tränar såhär någon gång i veckan är det snart bortblåst. Är ju dock inget som stör den dagliga hanteringen, men känns ändå bra att ha de utrett. Imorgon står det hoppning på schemat! (Och springtur för mig med nells...)




Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: