Härliga lördag

25 April 2015 - 21:05
Började denna lördag med lite dressyr träning för Anna Wördin. Gick hur bra som helst, andra gången jag tränar för henne nu och det funkar hur bra som helst! Känns så bra att ha en tränare på sidan av Fredrik och Anna (Emanuelsson). Dressyr/markarbete är dessutom någonting jag känner att jag och Curre behöver mer av nu när hindrens blir större och större. Ett extra plus är också att hon kommer ut till flottuvan där jag står så vi slipper åkingen, sedan kommer hon till Storfors också ifall det skulle krisa någon gång! 


Efter träningen var vi på dop för mitt käraste Kusinbarn Ellinor. Var trevligt att träffa henne och resten av släkten! Just nu sitter jag i Lesjöfors mer ett gäng goda vänner, vi har grillat och druckit lite gött. Nu spelar vi spel och har det supertrevligt!



 

Kommentera här nere:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: